Tehokasta sähköpostiviestintää

Blogi | Julkaistu 17.10.2019

Koulutus kannattaa aina

Linkitä oikein

”Ei ole aikaa” on lause, jonka ei pitäisi kuulua ammattilaisen sanavarastoon, kun kyse on ammattitaidon kehittämisestä. Yksikään menestynyt yrittäjä tai ammattilainen ei ole saavuttanut menestystään kouluttautumatta. Koulutus voi olla itseoppimista tai organisoitua.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 17.10.2019

Linkitä oikein

Linkitä oikein

Linkki on sähköisen viestinnän tärkein yksittäinen elementti. Linkillä lukija viedään verkossa tiedon luo. Liian usein näen, kuinka uutiskirjeeseen laitetaan liian paljon luettavaa yhteen näkymään. Informaation määrä ei ole ongelma, vaan miten se tuodaan esille. Siksi digiviestinnässä linkitys on avain menestyneeseen tiedonjakoon.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 14.10.2019

Hyvä tietää

Asiakaspalvelu

Sivustomme Hyvä tietää -osuus sisältää sähköiseen uutiskirjeviestintään liittyviä artikkeleja ja julkaisuja. Lukemalla Hyvä tietää -osuuden artikkeleja, vältät tyypillisimmät aloittelijoiden virheet ja parannat uutiskirjeviestintänne laatua.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 29.5.2019

Miksi valitsin suomalaisen palvelun?

Asiakaspalvelu

Asiakkaidemme mielestä emailerin yksi tärkeimpiä ominaisuuksia on sen asiantunteva ja ennen kaikkea suomalainen palvelu. Miksi suomalaisuus ja asiakaslähtöinen palvelu ovat sitten niin tärkeitä? Lue mitä asiakkaamme ovat emailerista sanoneet ja miksi itsekin valitsin yrityksellemme suomalaisen kumppanin.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 4.4.2019

Epäkunnioittaminen pilaa tehokkuuden

Kunnioita lukijaa

Ymmärrän, että haluat lähettää uutiskirjeenne mahdollisimman monelle ja tulla kuulluksi. Laatu kuitenkin korvaa määrän. Järkevä viestinnän ammattilainen luo viestinsä vastaanottajan tarpeiden mukaan. Epärelevantti viestintä koetaan ahdistavaksi ja tutkimusten mukaan on todennäköisin syy uutiskirjeen perumiselle (Litmus, 2018). Haluatko kasvattaa peruutuksien määrää ja pilata pitkällä tähtäimellä potentiaalisen asiakasrekisterisi kokoa? Tuskin!


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 15.3.2019

Automatisoi ja anna emailerin tehdä työsi

Automaatiot

Yksi uutiskirjeviestinnän kysytyimpiä toiminnallisuuksia ovat automaatiot. Mitä automaatioilla oikein tarkoitetaan ja miten yrityksesi voi niistä hyötyä?

Emailerin uudella Kampanjat -toiminnolla voit nyt automatisoida uutiskirjeviestintäsi. Automaatiot helpottavat lähettäjän arkea ja oikein suunniteltuna tehostavat viestintää.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 8.2.2019

Sinulla on käytössäsi vain 11 sekuntia

11 sekuntia aikaa

Tiesitkö, että sähköpostin vastaanottaja käyttää viestin lukemiseen keskimäärin vain 11,1 sekuntia (Litmus, 2017)? Lähettäjän kannalta tämä tarkoittaa, että viestin tulee olla tehokas saadakseen tavoitteensa maaliin. Lue alta, miten saat vastaanottajasi huomion maksimoidaksesi uutiskirjeviestinänne tehokkuuden.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 25.1.2019

Onko uutiskirjeenne helposti tilattavissa?

Lisää tilaajia

Kun puhutaan osoiterekisterin koosta, enemmän ei aina ole enemmän. Kun osoitteisto on kerätty vastaanottajan suostumuksella, enemmän on ehdottomasti enemmän! Parhaimmat avaustilastot ja uutiskirjeiden menestykset, joita olen nähnyt, on saavutettu lähettämällä viesti sen nimenomaisille tilaajille. Pidä siis huoli, että kirjeenne on helposti tilattavissa.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 4.1.2019

Tavoita asiakkaasi tekstiviestillä!

Tavoita asiakkaasi tekstiviestillä!

Tiesitkö, että voit lähettää emailerilla myös tekstiviestejä? Tekstiviesti on mainio tapa tavoittaa kohderyhmäsi ”tässä ja heti”. Tilastollisesti tekstiviestit avataan viisi kertaa todennäköisemmin kuin uutiskirje ja vieläpä aivan sen saapumishetkellä. Mutta mihin käyttöön tekstiviestin lähettäminen soveltuu?


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 7.12.2018

Testaatko kirjeesi oikein?

Testaatko oikein

Resurssit, kuten aika ja raha, ovat monille rajallista, varsinkin yrittäjille. Sitä suuremmalla syyllä työn on oltava tehokasta. Testaamalla lisäät uutiskirjeviestintäsi tehokkuutta ja säästät resursseja.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 29.11.2018

Jos olet parisuhteessa, osaat markkinoida

Asiakassuhde

Asiakassuhde on parisuhde yrityksen ja asiakkaan välillä. Henkilökohtainen parisuhteesi kertoo, että tiedät mitä parisuhde vaatii: ylläpitoa, kehittämistä ja luottamusta.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 15.11.2018

Uutiskirjeillä parhaat tuotot!

Tehosta viestintääsi

Uutiskirjeviestintä on yhä yksi tehokkaimmista viestintäkanavista tuottoisuuden näkökulmasta. Noin tuplasti tehokkaampi kuin mikään muu digitaalisen viestinnän kanava (Litmus, 2018).


Sijoitetun pääoman tuottoaste (ROI) uutiskirjeviestinnässä on siis tilastollisesti huippuluokkaa, mutta lähes päivittäin törmään tilanteisiin, jossa pienillä virheillä lähettäjä ”tuhlaa” resurssejaan menettäen uutiskirjeviestintänsä tuottoa.


Lue lisää